ضرورت سئو
نوشته شده توسط : pari

سئو چیست؟

کلمه سئو که این روزها زیاد می شنویم مخفف کلمه Search engine optimization است و به معنی بهینه سازی موتورهای جستجو است. در بازار رقابتی امروز، این موتورهای جستجو بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارند. به طور خلاصه، سئو مجموعه ای از قوانین است که می تواند توسط صاحبان وب سایت (یا وبلاگ) برای بهینه سازی و رتبه بندی وب سایت خود در موتورهای جستجو استفاده شود. به علاوه، این یک راه عالی برای افزایش کیفیت وب سایت شما است که آن را دوستانه، سریع تر و آسان تر می کند.

سئو را می توان به عنوان یک چارچوب نیز در نظر گرفت زیرا کل فرآیند دارای تعدادی قانون یا دستورالعمل، مراحل و مجموعه ای از کنترل ها است.

 نیاز به سئو برای وب سایت ما چیست؟

اکثر کاربران موتورهای جستجو احتمالاً روی یکی از 5 پیشنهاد برتر در صفحه نتایج (SERPS) کلیک می کنند، بنابراین برای استفاده از این مزیت و جذب بازدیدکنندگان یا مشتریان وب سایت به فروشگاه آنلاین خود، باید در بالای لیست باشید.
سئو فقط در مورد موتورهای جستجو نیست، بلکه روش های جستجوی خوب، تجربه کاربر و قابلیت استفاده وب سایت را بهبود می بخشد.
کاربران به موتورهای جستجو اعتماد دارند و حضور شما در جایگاه های برتر برای کلمات کلیدی که کاربر جستجو می کند باعث افزایش اعتماد به وب سایت شما می شود.
سئو برای تبلیغات اجتماعی وب سایت شما مناسب است. افرادی که وب سایت شما را با جستجو در گوگل یا یاهو پیدا می کنند، به احتمال زیاد آن را در فیس بوک، توییتر، گوگل پلاس یا دیگر کانال های رسانه های اجتماعی تبلیغ می کنند.
سئو برای اجرای صحیح یک وب سایت مهم، وب سایت هایی با بیش از یک نویسنده می توانند به طور مستقیم و غیر مستقیم از طریق سئو سود ببرند. مزایای مستقیم آنها افزایش ترافیک موتورهای جستجو است و مزایای غیر مستقیم آنها داشتن یک چارچوب (چک لیست) مشترک برای استفاده قبل از انتشار محتوای سایت است.
سئو می تواند شما را در خط مقدم این رقابت قرار دهد، اگر دو وب سایت چیزی مشترک را بفروشند، این بهینه سازی موتور جستجو باعث می شود که مشتریان بیشتر و فروش بیشتری داشته باشید.





:: برچسب‌ها: سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: